úterý 16. května 2017

Dárek

Přišel dnes poštou, zabalený v hnědém papíře, převázaný režným provázkem, cestoval až ze Slovenska. Tušila jsem, že něco přijde, jelikož Lubica z Manuzony se ptala, zda mám stále stejnou adresu, ale toto jsem nečekala. V balíčku na mne čekalo krásné přadeno ručně spředené dvounitky Malabrigo Mostaza...


...a k tomu velice milý dopis. Kupovala jsem si kdysi na www.manuzona.com příze, z jedné byl modrý Decemberist a z druhé šál Iris dle návodu od Katyi Novikové. Co jsem však netušila, že jsem tehdy na Manuzoně byla první zákazník. A dnes přišlo toto milé poděkování za projevenou důvěru :-) 

Vážně moc milé, dobří lidé ještě existují a kolem klubíček je jich opravdu hodně, jsem za to opravdu ráda.

Martina

2 komentáře:

  1. Jee, to som ani netušila že sa dopracujem na taký milý blog :-) Ďakujem! Aj za tú prvú dôveru, aj za túto srdečnú reklamu :-)

    OdpovědětVymazat